
Szolgáltatások
Ügyfélkommunikációs folyamatok optimalizálása
Ügyfélvesztés minimalizálása a cél. Mikor, hol, mivel és hogyan szólítjuk meg az Ügyfelet? Önnél hol vesznek el a leadek? Kérjen konzultációs időpontot!
Ügyfélélmény növelése
Miből lesz az Ügyfélélmény? Konverzió, „holtartométer”, follow up. Az Ügyfélkezelés a lead megérkezése előtt kezdődik. Már a weboldal látogatásnál elérhetünk egy igen magas Ügyfélelégedettséget. Kérjen konzultációs időpontot telefonon!
Ügyfélkommunikáció szóban és írásban
A telefonbeszélgetés és az üzleti levél felépítése Ügyfélélményt eredményez. Sablonok használata? Megfelelő pillanatban lehetséges! Kérjen időpontot!
AI az Ügyfélszolgálatok életében
MInél több AI, annál nagyobb értéke van az emberi, emberséges szónak. AI integráció utáni humán megszólalások szerepe, jelentősége. Kérjen időpontot a konzultációra vagy az előadásra.
Ügyfélkommunikáció a weboldalon, Social Media felületen
Kinek, mikor, hol és mit érdemes kommunikálni? Önnek van meghatározva Buyer Personája? Ha még nincs, kérjen Buyer Persona kutatásra időpontot.
Ügyfélszolgálat oktatás, tréningek
Profi Contact Centert szeretne? Legyen egy ütős, de hatékony Ügyfélszolgálata? Emelne az Ügyfelek elégedettségén? Ügyfélszolgálat kialakítás, oktatás, tréningek a pár órás foglalkozástól a több napon át tartókig. Kérjen konzultációs időpontot, hogy megnézzük, cégének melyikre lehet szüksége!
CRM rendszer
A CRM rendszer használata ma már elengedhetetlen minden cég számára. De nem mindegy, hogy mire és hogyan használjuk. Kérjen időpontot egy személyes konzultációra!
Oktatás
Gyakorlat orientált tréningek – levélírás, telefonos kommunikáció, akár hozott példákkal is. Kinek javaslom? Ügyfélszolgálati munkatársaknak, Contact Centerek dolgozóinak, Supportnak, Salesnek.