Rólam
Andrási Katalin
Ügyfélkommunikációs Tanácsadó, PPC Manager
Hosszú évek óta szenvedélyem az elégedett Ügyfelek számának növelése. Elsőként kaptam meg az országban az elismerést a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő Üzletfejlesztési Központ (Business Development Center) kialakításáért és üzemeltetéséért az Opel Magyarországtól.
Az Ügyfeleimnél is ezt az eredményességet szeretném elérni. A szakmai
tudás, igényes szolgáltatás mellett nagyon fontos az Ügyféllel történő
kommunikáció. Akár szóban, akár írásban történik, az elégedettség
növelésében nagy szerepe van. Az Ügyfélvesztés minimalizálása mellett a másik követelmény az ajánlás valószínűségének azaz az elégedett Ügyfelek számának növelése. Szolgáltatásaim ezt a területet fedik le, kezdve az ügyfélszolgálati folyamatok kialakítástól, az értékesítési tölcsér, Buyer Persona kutatás és megszólításon át, a social media megjelenések szövegezéséig. És a munka itt kezdődik igazán. Az Ügyfélszolgálatok szerepe, a leadkezelés, CRM rendszerek, írásos és szóbeli kommunikációkon átvezető út a follow up-ig. Mindezt a mai kor szellemiségében és a mai trendek használatával, folyamatosan megújulva végzem.
